Premiär

Du är allt. Undret som sker en gång. Om du har mig kär, då är mig himlen när.

Så har det då varit premiär av Teaterbåten i Motala lokverkstad. Jag kom dit redan dagen innan. Hann med att umgås med vänner och nya vänner. Mycket trivsamt.

Tack till Motala kommun som vågar satsar så på lokverkstaden. Lokalen är fantastiskt inspirerande. Snygg, funktionabel och hela amazing.

Scenbygget är större än versionen i Norrköping. Detaljerna är rikare. De stora ensemblenummren är det som imponerar och underhåller mig mest, eftersom jag vill undvika att gå in på personliga insattser. Varför jag nu tänker så.
Gå dit och kolla.

Kort sagt. Äventyret är över för min del.

Tack till alla underbara människor jag träffat på och vid kanalen.
Stefan, Markus, Amanda, Hans, Elle, Bjarne, Irene, Annie, Anna... och alla som hälsat och önskat lycka till.

Tack till alla som hjälpte mig hemmifrån: Adam, Emelie, Micha, Jalle, Alex, Olga...

Och tack för en trevlig shoppingtur med min fru och min blivande fru.

Och stort tack till Arbisteatern och ensemblen till Teaterbåten. Ni är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0