Olycksdagen

Min åra gick av precis vid glasbruket vandrarhem. Jag har placerat mitt tält under ett tält. Allt är fuktigt. Armarna är slut.



Om Jag fortsätter imorgon så blir det på andra sidan Boren. Det var ju kanalen jag skulle ro inte massa djävla sjöar. Men om jag fortsätter imorgon så innebär det i så fall att jag kommer fram imorgon och så kan vi ju inte ha det.
Det blir nog som det ser ut nu en vilodag i Borensberg. Måste bli av med stickningarna i lillfingret och knakningarna i armbågen.

Återkommer i frågan imorgon, nu ska jag sova i en blöt sovsäck med en hög blöta skitiga kläder som kudde.

Poss Poss.

Dagens ros till Alex och Olga för all hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0